4 Mayıs 2009 Pazartesi

Şarkı Molası


Giden Günlerim Oldu

Giden günlerim oldu, seni anmadım yola bakmadım hala
Dile gelmeden düşlerim yalnızlığa
Susmanda yeterdi son vermen için hayatıma..
Tüm güllerim soldu, sana atmadım taraf olmadım asla
Dile gelmeden düşlerim yalnızlığa
Gülmende yeterdi geri gelmem için hayata..
Beni alsalar ipe koysalar, dayanamaz yine kadere salsalar
Gönlüm arıyor titriyorum bak..
Sıra gelmeden gidememki ben tutmaz ellerim seni görmeden
Zaman geçiyor bekliyorum bak..
Nasıl bir şarkıdır bu, yaklaşık 2 hafta önce duydum, sıkılmadan defalarca dinliyorum; Oğuzhan Koç'un yazan ellerine sağlık, yorumlayan Gülben Ergen ve Oğuzhan Koç'un ağzına sağlık..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

12yaşındayım bir şarkısın sene katılmak istiyorum

Nihan dedi ki...

Katılmak istemen ne güzel :))
Başvuru bu linkini yazdığım yerden yapılıyor: http://www.birsarkisinsen.net/basvurular/
Bol şans diliyorum :))